Re: [OT] Re: Jaką kupić drukarke ??

Autor: dzieciol (kukuryku_at_abc.com)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 12:23:50 MET

"PriSM (Michał Łukaszek)" wrote:

> dzieciol (kukuryku_at_abc.com) pewnego pięknego dzionka oparł się o
> klawiaturę i spłodził co następuje:

> Nieco OT: czy mógłbyś mi rozjaśnić, jakie są przeciętne koszty wysyłki
> towaru z USA do nas? Bo już kiedyś poważnie się zastanawiałem nad kupnem na
> ebay ale obawiałem się kosztów wyższych niż wartość licytowanego przedmiotu.

Koszty przesylki jak ktos ci przesle do Polski /rodzina, znajomi/ to +/-
$1.20 za kilogram. W tym przypadku /tusze/ wielu sprzedawcow wysyla bezposrednio
za granice. Zwykle robia to przy pomoc poczty USA jako
international priority mail-$5.00 za funt. Prosze poszperac, lub poslac
e-maila do tych co wysylaja poza USA. Jest jeszcze E-bay niemiecki.

www.ebay.de