[OT] Re: Jaką kupić drukarke ??

Autor: PriSM \(Michał Łukaszek\) (prism_at_ds14.agh.edu.pl_NOSPAM)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 10:49:35 MET

dzieciol (kukuryku_at_abc.com) pewnego pięknego dzionka oparł się o
klawiaturę i spłodził co następuje:

> Wlasnie Epsony /i Canony/ sa najtansze w eksploatatacji, tylko nie idz
> do sklepu /bo cie porazi/ tylko na ebay.

Nieco OT: czy mógłbyś mi rozjaśnić, jakie są przeciętne koszty wysyłki
towaru z USA do nas? Bo już kiedyś poważnie się zastanawiałem nad kupnem na
ebay ale obawiałem się kosztów wyższych niż wartość licytowanego przedmiotu.

--
pozdrawiam, PriSM (Michał Łukaszek)
rc.htb R.I.P. - informacje na http://www.rc.htb.prv.pl/