Re: Pytanie o zasilacz

Autor: Trzastek (trzasteknews_at_BEZSMIECItrzastek.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 12:28:53 MET

Ensor wrote:
> [...]

Zalezy wszystko od procka a glownie karty graficznej i dyskow. Pamietam jak
mialem wlasnie zasilacz codegena i plyte glowna z prockiem pIV1,6G i 512 mb
ram i zmienilem karte graficzna z GF2gts 32 mb na GF4Ti4200 gainwarda ,ktory
jest pradozerny no i komputer mi sie dziwnie zachowywal oraz przegrzewal
(brakowalo juz zasilania na chlodzenie) - zmienilem zasilacz na 550 W -
chyba q-tec kupiony na allegro i wszystko bylo OK. Do dzis mam ta sama
obudowe i zasilacz i wszystko dziala bez problemu.

Pozdrawiam,

Marcin