Re: Podkr. Celeron i restarty przy wypalaniu...

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 01:19:53 MET

GLide <glide_at_terramail.pl> wrote in

/ciach.../

> I cos to poprawilo?

Za mna jeden dzien pracy i kilka (krotkich) testow przy uzyciu Prime'a. Na
razie OK. Jutro chwila prawdy - bede kopiowal dane z CD-ROMow i wypale
jakies RW, dopiero wtedy zobaczymy co z tego wyszlo.

> No nie wiem czy na szczescie. Quantuma meczylem kiedys na 41MHz i
> smigal bez problemu. Mialem tez niestety Seagate maedalista ktory
> sypal sie przy 37MH w trybie PIO4 :-/ Od tego czasu z Segatami staram
> sie postepowac nader delikatnie.

Co pada wowczas w dysku ? Od czego sie zaczyna ? Pada mechanika, bo
elektronika zmusza ja do szybszej niz przewidziano pracy ? Wyglada na to,
ze Baracuda w wyniku mojego niedopatrzenia popracowala przez krotki czas na
45-Mhz PCI'u :-) Czy fakt, ze Seagate wpiety jest w dedykowany kontroler
HPT zmienia sytuacje czy wszystko jedno ?

Wydaje mi sie, ze Barracuda jest glosniejsza, ale chyba dlatego, ze bardzo
dzis wyciszylem komputer i to ona (dotad prawie nieslyszalna) najbardziej
daje sie we znaki. Jutro - na wszelki wypadek - potestuje ja SeaTools.

> Beldy przy kompresji/dekompresji zipem lub rarem to przyklad
> podrecznikowy niemal. Niestety czesto dopiero wielogodzinne meczenie
> Prime95 potrafi wykazac ze procek jest w tarapatach.

Mozliwe. Oprocz testow tego typu po prostu pracowalem na tym kompie przez
wiele godzin w najrozniejszych aplikacjach i system wywalal sie,
ale wylacznie przy operacjach z CD.

> No to jescze delimiterek takie ladne rameczki jak ma Sander i zadna Ci
> sie nie oprze ;-D

Zawsze smieszyly mnie te sygnaturki, ale z drugiej strony - na tej grupie
moga byc b. pomocne :-)

Pozdrawiam,
Wojtek