Re: Podkr. Celeron i restarty przy wypalaniu...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 08:42:02 MET

On 27 Feb 2004 01:19:53 +0100, Wojciech Skrzypinski
<usun.skrzyp_at_hot.pl> wrote:

>Za mna jeden dzien pracy i kilka (krotkich) testow przy uzyciu Prime'a. Na
Koniecznie zostaw na dluzej.

>razie OK. Jutro chwila prawdy - bede kopiowal dane z CD-ROMow i wypale
>jakies RW, dopiero wtedy zobaczymy co z tego wyszlo.

>Co pada wowczas w dysku ? Od czego sie zaczyna ? Pada mechanika, bo
>elektronika zmusza ja do szybszej niz przewidziano pracy ? Wyglada na to,
Dane :-] Kontrolery na niektorych dyskach mniej lub bardziej nie lubia
nadtaktowania i potrafia robic niezly balagan. Pierwszy objaw to
katalogi i pliki z roznymi dziwnymi krzaczkami w nazwach. W takich
wypadkach backup bywa bezcenny.

>ze Baracuda w wyniku mojego niedopatrzenia popracowala przez krotki czas na
>45-Mhz PCI'u :-) Czy fakt, ze Seagate wpiety jest w dedykowany kontroler
>HPT zmienia sytuacje czy wszystko jedno ?
Ten HPT to raczej sami interfejs. Kontroler jest na dysku. Fakt jedna
- co by to nie bylo podpiete jest to do szyny PCI a za tym pracuje z
niestandardowa czestotliwoscia w takich wypadkach.

>Wydaje mi sie, ze Barracuda jest glosniejsza, ale chyba dlatego, ze bardzo
>dzis wyciszylem komputer i to ona (dotad prawie nieslyszalna) najbardziej
>daje sie we znaki. Jutro - na wszelki wypadek - potestuje ja SeaTools.
Jesli dysk jest sprawny to SeaTool raczej nic nie wykryje.

>Mozliwe. Oprocz testow tego typu po prostu pracowalem na tym kompie przez
>wiele godzin w najrozniejszych aplikacjach i system wywalal sie,
>ale wylacznie przy operacjach z CD.
Cz za malo aby powiedzec ze sprzet jest stabilny.

Niezla nagrywrka i CD - pytanie tylko na ile ten dzielnik mogl miec na
nie wplyw.

Pozdrawiam
GLide