Re: Podkr. Celeron i restarty przy wypalaniu...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 00:30:40 MET

On 26 Feb 2004 19:01:03 +0100, Wojciech Skrzypinski
<usun.skrzyp_at_hot.pl> wrote:

>Atomnyj owerklokier ? ;-)
He he kiedys ganialem P200MMX zamiast na 3.0V zamiast 2.8. Tak sobie
zapomnialem o przestawieniu zworek. Te procki duzo wybaczaly.
A powaznie - to przy kreceniu staram sie jak wszyscy zwiekszac
czestotliwosc az do granicy stabilnosci pozniej lekko skokami napiecie
az do momentu w ktorym nie da sie szybciej bez utraty stabilnosci i
nadmiernego podnoszenia napiecia.

>A zgadza sie - zapomnialem zmienic. Teraz jest 1/3.
I cos to poprawilo?

>Na szczescie jest to Seagate Barracuda IV 40 GB.
No nie wiem czy na szczescie. Quantuma meczylem kiedys na 41MHz i
smigal bez problemu. Mialem tez niestety Seagate maedalista ktory
sypal sie przy 37MH w trybie PIO4 :-/ Od tego czasu z Segatami staram
sie postepowac nader delikatnie.

>Przy zmianie FSB z 66 na 90 zostaje taki jaki byl (czyli 1/2, mozna recznie
>zmienic na kazda wartosc z listy).
Tak jak przypuszczalem.

>Przyznam sie bez bicia, ze moj test byl niezbyt wszechstronny i polegal
>glownie na odpaleniu dekompresji DivX lub kompresji ZIP na godzine-dwie.
Beldy przy kompresji/dekompresji zipem lub rarem to przyklad
podrecznikowy niemal. Niestety czesto dopiero wielogodzinne meczenie
Prime95 potrafi wykazac ze procek jest w tarapatach.

>Zasilacz - Enlight 250 W, napiecia b. ladne. Procesor chlodzony przy uzyciu
>Arctica Copper Silent TC. Kondensatory w ukladzie zasilania procesora
>wymienione na nieco lepsze niz byly standardowo.
Czyli nie powinno byc to zrodlem problemow.

>;-))
>Oprocz tego o czym juz napisalem, w kompie znajduja sie CD-ROM Toshiba 48x,
>nagrywarka Teac 8/8/32, 2 x 128 MB RAMu 133 Mhz CL3, Matrox G400 32 MB DH,
>SB Live 1024, sieciowka, faksmodem, flop :-)
No to jescze delimiterek takie ladne rameczki jak ma Sander i zadna Ci
sie nie oprze ;-D