Re: Jaką kupić drukarke ??

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 00:31:25 MET

"Savior" <savior666_at_wp.pl> wrote in message

> Ok juz ja sie dowiem ;)
A to Ty jeszcze nie wiesz do czego chcesz?? ;-)

> Dzieki
> Epson powiadasz. Własnie tez myslałem nad epsonem tylko moze jest cos
> tańszego w exploatacji. Myslałem włsnie tez nad Canonem. Moze ktos kto
> używa canona sie wypowi (tańszy w eksploatacji).

Przypuszczam,zeprzy uzyciu oryginalnych materialow koszty wychodza podobne
(bez bicia: nie liczylem, strzelam , ze skoro konkurencja jest to i ceny ida
leb w leb)...

I w tej sytuacji pozostalaby kwestia doboru modelu do Twojej percepcji, bo
to co ja uwazam za ladny wydruk moze Ci sie nie podobac i vice-versa.

A jesli chcesz korzystac z tzw. tuszy alternatywnych dostawców, to pytaj
luserow (kumatych) jacy wg nich producenci wytwarzaja produkty
_powtarzalne_. Wtedy raz skalibrowana drukarka i swiety spokoj, a jak jakas
firma ma duzy rozrzut parametrow to przy kazdym wydruku 10 prob zeby sie
wstrzelic w to, co "producent mial na mysli". Paranoja.

Powodzenia i dobrych wyborow

WL