Re: Podkr. Celeron i restarty przy wypalaniu...

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 19:01:03 MET

GLide <glide_at_terramail.pl> wrote in

/ciach.../

> Nie dramatyzuj ;-) mialem 2 szt. cel633 rdzen cB0 i smigaly na 910
> przy 1.70V, tak wiec nie jest to niemozliwe.

No wlasnie, wlasnie :-)

> Nie noooo zaraz tak z grubej rury.... 2V nie przesadzasz? cB0
> nieczesto potrafily chodzic na FSB100, ale te 850MHz nie bylo dla nich
> az takim wyczynem. W kazdym razie nie az takim zeby trzeba je bylo
> katowac na 2V. Smiem twierdzic ze na ogol 1.85 powinno starczyc.

Dobra, zaczynam testowanie skokowo od 1.75 V.

/ciach.../

> Proponuje od 3V w gore ;-P

Atomnyj owerklokier ? ;-)

> A tak juz mniej kpiarsko ;-) to przyjzalbym sie jak jest ustawiony
> stosunek FSB/PCI jesli 1/2 (chyba tak sie da przy tym FSB) to mozliwe
> ze napedy sie gubia

A zgadza sie - zapomnialem zmienic. Teraz jest 1/3.

> (jesli potrafia pracowac w UDMA - to prawie pewne)
> rownoczesnie jesli dysk to Quantum to nie jest wykluczone ze nie on
> jest przyczyna problemow :-)

Na szczescie jest to Seagate Barracuda IV 40 GB.

> Popraw mnie jesli przy FSB90MHz nie dalo sie w BX133 ustawic mnoznika
> 1/2. AFAIR w BE6-2 sie dalo wiec w tej tez sie da.

Przy zmianie FSB z 66 na 90 zostaje taki jaki byl (czyli 1/2, mozna recznie
zmienic na kazda wartosc z listy).

> Przydaloby sie zeby jednak Wojtek doprecyzowal co rozumie przez
> obciazenie procesora w win2k i mimo wszystko cos na temat zasialcza.

Przyznam sie bez bicia, ze moj test byl niezbyt wszechstronny i polegal
glownie na odpaleniu dekompresji DivX lub kompresji ZIP na godzine-dwie.
Zasilacz - Enlight 250 W, napiecia b. ladne. Procesor chlodzony przy uzyciu
Arctica Copper Silent TC. Kondensatory w ukladzie zasilania procesora
wymienione na nieco lepsze niz byly standardowo.

> ...I o dysku tez niech wspomni a najlepiej to niech strzeli sobie
> sygnaturke z calym konfigiem - bedzie przy okazji "trendy" ;-)

;-))
Oprocz tego o czym juz napisalem, w kompie znajduja sie CD-ROM Toshiba 48x,
nagrywarka Teac 8/8/32, 2 x 128 MB RAMu 133 Mhz CL3, Matrox G400 32 MB DH,
SB Live 1024, sieciowka, faksmodem, flop :-)

Pozdrawiam,
Wojtek