Re: GA-7N40 Pro2

Autor: Ireneusz (ireneuszvnospam_at_nospam.op.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:27:04 MET

Użytkownik "Sylwek Nowalski" <nowalski.sylwester_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:7s8%b.78433$174.54151_at_news.chello.at...
> Z tą płytą napewno bez problemu powinien chodzić (jeśli to 400 nie 40) -
sam
> jestem posiadaczem 'jedynki' (znaczy GA-7N400 Pro) i bartony rozpoznawane

> bez problemu. 'Dwójkę' kupiło 2 znajomych (jeden bartona 2,5k drugi
bartona
> 3k) i w obu przypadkach z identyfikacją nie ma problemów.

> Może on właśnie cokolwiek felerny jest?
>
> Tak orginalny jak nowa wersja 6 nic nie zmieniaja ,
mam dual bios wiec moge startowac albo z jednego albo z drugiego .
Przepraszam za niedokladny opis plyty oczywiscie mam GA-7N400 Pro2 ,
odnosnie seri 2600+ Barton ponoc sa dwie wersje procka 333 i 266 szyna .
Sprawdzalem specyfikacje plyta obsluguje te procki
 a wersja biosu ze stycznia 2004 powinna byla wnies ten model procka .

Na zakonczenie dodam ze troche zastanawia mnie czemu GA-7N400 Pro mialby
widziec Bartona
skoro na stronie Giga Byte tez nie daje uaktualnienia zestawow procesorow
seri Barton .