Re: Co lepsze: k7vza czy soltek sl - 75kv

Autor: Adam M. (co.sie.gapisz_at_w.moj.adres)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:34:03 MET

W artykule news:6s7n301dhi6j8uh7p0agf94q10fcmgqo28_at_4ax.com,
niejaki(a): Radosław Popławski z adresu <radekp_at_alpha.net.pl>
napisał(a):

> Thorton zgłasza się na K7VZA z prędkością zegara, a nie oznaczeniem
> prędkości. Przynajmniej tak jest z najnowszym biosem.
> Działa stabilnie.

Napewno Thorton??
Znalazłem na grupie tylko jednego użytkownika który wpakował na tę płytę
A2400+, ale to był Thorougbred B.
Byłem przygotowany na zakup właśnie powyższego procka, ale jeśli
Thortony chodzą OK, to byłoby super!!!

P.S. Swoją drogą to ciekawe, że przy starcie nie zgłasza się jako 2400+,
bo grzebiąc w pliku biosu v3.7 jest taki wpis, więc może prawidłowo
rozpoznaje tylko rdzeń Thoroughbred.
Dla mnie to w każdym razie bez znaczenia, jeśli Thorton by spoko
chodził.

--
pozdrawiam
Adam M.