Re: GA-7N40 Pro2

Autor: Sylwek Nowalski (nowalski.sylwester_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 07:35:17 MET

> [...] odnosnie seri 2600+ Barton ponoc sa dwie wersje procka 333 i 266
szyna [...]
Bartony są chyba tylko na szynie 333 - to na 266 to inny rdzeń i o ile mnie
pamięć nie myli 256KB podręcznej.

> Sprawdzalem specyfikacje plyta obsluguje te procki
> a wersja biosu ze stycznia 2004 powinna byla wnies ten model procka .
Na stronie amd jest informacja, że płyta (w v.1.0) supportuje ten typ
procesora - z biosem z 7 sierpnia 2003.

> Na zakonczenie dodam ze troche zastanawia mnie czemu GA-7N400 Pro mialby
> widziec Bartona
> skoro na stronie Giga Byte tez nie daje uaktualnienia zestawow procesorow
> seri Barton .
Na stronie GigaByte nie mogłem się nawet doszukać pojęcia barton ;) - tak
jakby ten rdzeń dla nich nie istaniał.

Sylwek