Re: Laptop i zasilacz?

Autor: Maga (victoria_at_usuntomegapolis.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:36:21 MET

Użytkownik "koRnac" <koRnac_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> wciskaja ci ciemnote, najprawdopodobniej uszkodzone jest wejscie zasilania
> samym laptopie a to zazwyczaj wiaze sie z wymiana calej plyty glownej i
> dlatego tak cie zbywaja, nie ma prawa byc takich rzeczy, ze jak masz na
> kolanch laptopa to zasilanie sie zrywa, na codzien mam do czynienia z
takim
> sprzetem i tylko w jednym milesimy taki przypadel wiec do swerwisu i tam
> byla wlasnie wymiana calej plyty glownej i teraz jest ok.
>
> Zadaj naprawy, z czasem moze byc coraz gorzej i wogule nie bedzie ladowac
> co wtedy zrobisz jak bedzie po gwaracji ?

> [...]
no właśnie, tylko jak ja mam to wyegzekwować? Jak oni mi mówią, że to się do
reklamacji nie nadaje to co ja mogę zrobić, poza krzyczeniem na nich? A na
Jagiellońskiej w Wawie są jacyś odporni, zresztą wiadomo, kto inny
przyjmuje, kto inny naprawia i kurcze ciężko się dogadać z nimi.
No, ale dobrze chociaż że wiem coś będę myśleć.
        Maga