Re: AMD 3000+ 333 czy Intel P4 3.06GH 800?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:37:53 MET

On Wed, 25 Feb 2004 19:16:48 +0100, oxygen4 wrote:

[...]
> Zależy co chcesz robić z komputerem. Jeśli granie, to AMD powinno sobie
> poradzić.

Oj, naprawdę ???? Ale chyba na skraju możliwości...;)

> Jeśli chodzi tylko gra, to Athlon z tym samym zegarem co P4 jest
> podobno wydajniejszy (testy, opinie...).

Fakty

> Teraz druga strona - kiedyś w sklepie widziałem ekran komputera z Celeronem,
> na którym były 4 okienka z różnymi filmami DivX (cicho! :) ). Podobno Athlon
> tego nie potrafi, ale ja nie sprawdzałem. Może ktoś sprawdzi :) ?

No to dla sportu odpaliłem 5 DiviX'ów na Palomino XP 1800+. Chodzą
gładko...

> Znajomy posiadacz AMD usprawiedliwia moje "intelostwo" tym, że Intel rozumie
> kod maszynowy x86, a AMD tylko "udaje". Mówił coś jeszcze dużo ale nic nie
> zrozumiałem ;) .

Masz rację: nic nie zrozumiałeś ;)

Do Kubusia:
Przy podobnej cenie wybrałbym Intela - będzie wydajniejszy... Ale tak
naprawdę to nie ma wielkiego znaczenia, obie maszyny są bardzo szybkie,
różnicę zauważysz tylko przy jakiś specjalistycznych zastosowaniach.

Pytanie zasadnicze: do czego ma ten komputer służyć ???

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!