Re: Poszukiwania

Autor: RaV (raaav_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:42:04 MET

Dobrze Panowie, jest tak. Faktycznie nie jestem bywalcem grup dyskusyjnych
więc nie znam się na żadnych używanych tutaj skrótach. Na skorzystałem z
odsyłacza ponieważ wyglądał jak typowe linki spamów umieszczanych na dole
wiadomości. Przegapiłem, moja wina. ZWRACAM HONOR. Aczkolwiek nie uważam, że
Łukasz potraktował mnie do końca fair. Sami popatrzcie:

> Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest RaV :

Jeśli nie czujecie tutaj nutki ironii Kozaka, który ma przecież 14000 w
3DMark'u (ja mam tylko 3500 i też żyję) to chyba musiscie żartować.

> # RaV
> # raaav_at_wp.pl GG: ehm... zapomniałem
> # Celeron 2000MHz (tytaj nie wiem) | Epox coś tam 4BDAE | 1x256 i tyle
wiem na pewno
> # WD 15GB | ehm... przejdźmy dalej | jedynie GeForce 2 (tu jest te 3500
punktów) | znowu dalej...

"Złapał Kozak Tatarzyna a Tatarzyn za łeb trzyma!" - Zagłoba (Henryk
Sienkiewicz - "Potop")

;-)

Użytkownik "RaV" <raaav_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Tak, zorientowałem się (pl.comp.pecet). Nie wiem co to jest NTG i mało
mnie
> to interesuje. Myślisz, że jak znasz się na czymś lepiej od kogoś innego
> już jesteś zuch. Różne grupy ludzi używają różnych żargonów i sobie tylko
> znanych skrótów. Jesteś przykładem "człowieka na nie" - wyśmiewasz i
> zarzucasz jakimś szpanerskim skrótem. Chyba się nieźle musisz nudzić.
Gdyby