Re: Asus P4P800 czy Abit IS-7 ?

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:30:22 MET

Użytkownik "Cichocki Hubert" <enc_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Ktora z tych plyt byscie wybrali ?
> Sklaniam sie ku Abitowi bo ma zlacze IrDA a Asus chyba go nie posiada, a
ja
> mam taka irde teraz i nie mam ochoty kupowac irdy na usb.
> Zamierzam tam wsadzic narazie jakiegos Celerona >2,4GHz a pozniej moze
> jakies P4, do tego GF3 Ti450 gainwarda.

Uzywam Asusa P4P800 na i865PE i chodzi bez najmniejszych komplikacji,
stabilnie. Plyta bardzo mi sie podoba, ma duzo mozliwosci podkrecania,
troche bajerow. Co do Abita to wiem ze tez jest dobry, ale nie moge sie
jednoznacznie wypowiedziec bo nie mialem z nim do czynienia. Wejdz na strone
asusa i abita i porownaj tzw. support. Wydaje mi sie ze asus ma lepszy.

pozdrawiam
Tomek