Re: AMD 3000+ 333 czy Intel P4 3.06GH 800?

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:16:48 MET

Dawno temu Kubuś Myśliński ciskał w następujące klawisze:

> Który procesor polecacie?
> Testy jakos nie przemawiają do mnie, bo zaraz zastanawiam sie, która
> firma więce wykupi powierzchni reklamowej.
> Za pomoc dzieki :-).

Jeśli chodzi o wyniki benchmarków, AMD jest szybszy albo jeśli wolisz
tańszy.
Tylko czy ktoś kiedyś pomyślał, że benchmark właściwie wymaga, żeby nic
więcej prócz niego nie obciążało procesora?

Zależy co chcesz robić z komputerem. Jeśli granie, to AMD powinno sobie
poradzić. Jeśli chodzi tylko gra, to Athlon z tym samym zegarem co P4 jest
podobno wydajniejszy (testy, opinie...).

Teraz druga strona - kiedyś w sklepie widziałem ekran komputera z Celeronem,
na którym były 4 okienka z różnymi filmami DivX (cicho! :) ). Podobno Athlon
tego nie potrafi, ale ja nie sprawdzałem. Może ktoś sprawdzi :) ?

Znajomy posiadacz AMD usprawiedliwia moje "intelostwo" tym, że Intel rozumie
kod maszynowy x86, a AMD tylko "udaje". Mówił coś jeszcze dużo ale nic nie
zrozumiałem ;) .

--
oxygen4
celeron 2.4_at_3.0 + abit is7e + kingston 256ddr400