Re: AMD 3000+ 333 czy Intel P4 3.06GH 800?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:05:50 MET

oxygen4 <oxygen4_at_o2.pl> wrote:
> Teraz druga strona - kiedyś w sklepie widziałem ekran komputera z Celeronem,
> na którym były 4 okienka z różnymi filmami DivX (cicho! :) ). Podobno Athlon
> tego nie potrafi, ale ja nie sprawdzałem. Może ktoś sprawdzi :) ?

fakt, taki byle jaki Athlon jak moj (2000+) potrzebuje oddac az 11% swojej
mocy dekodowanie XviDa 640x352 (no, to sie zmienia zaleznie od sceny - tak
od 5 do 13 sie trzyma). I gdzie tu 4 na raz?! cholera...

> Znajomy posiadacz AMD usprawiedliwia moje "intelostwo" tym, że Intel rozumie
> kod maszynowy x86, a AMD tylko "udaje". Mówił coś jeszcze dużo ale nic nie
> zrozumiałem ;) .

tak Intel, jak i AMD tlumacza sobie instrukcje x86 na potrzeby wlasnych
jednostek wykonawczych.

pozdrawiam,
shadow