Re: Poszukiwania

Autor: RaV (raaav_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 18:37:48 MET

Tak, zorientowałem się (pl.comp.pecet). Nie wiem co to jest NTG i mało mnie
to interesuje. Myślisz, że jak znasz się na czymś lepiej od kogoś innego to
już jesteś zuch. Różne grupy ludzi używają różnych żargonów i sobie tylko
znanych skrótów. Jesteś przykładem "człowieka na nie" - wyśmiewasz i
zarzucasz jakimś szpanerskim skrótem. Chyba się nieźle musisz nudzić. Gdyby
ktoś zbłądził na grupę, na której ja jestem starym bywalcem to albo bym go
zignorował albo kulturalnie odesłał na odpowiedną grupę. Wielkie dzięki za
"pomocną dłoń".

RaV