Re: Poszukiwania

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 18:48:45 MET

Użytkownik "RaV" <raaav_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Tak, zorientowałem się (pl.comp.pecet).

ojojoj zla odpowiedz...

>Nie wiem co to jest NTG i mało mnie

a wystarczylo spradzic linka

>Jesteś przykładem "człowieka na nie" - wyśmiewasz i

moze niektorzy przesadzaj z tym NTG ale odpowiedz Lukasza
byla jednak uzasadniona i nie sadze zeby byla niegrzeczna...

> Gdyby
> ktoś zbłądził na grupę, na której ja jestem starym bywalcem to albo bym go
> zignorował albo kulturalnie odesłał na odpowiedną grupę.

chyba jednak nie bywasz na grupach za czesto skoro nie wiedziales
co to NTG
A swoja droga Lukasz tak wlasnie zrobil, odeslal Cie do strony opisujaca
tematyke TEJ grupy i zawierajaca podpowiedz wlasciwej