Re: Poszukiwania

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 18:47:40 MET

Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest RaV :

> Tak, zorientowałem się (pl.comp.pecet). Nie wiem co to jest NTG i
> mało mnie to interesuje.

Właśnie stwierdziłeś: "Jestem głupi. Niech inni robią wszystko za mnie,
bo ja chce być dalej głupi."

> Myślisz, że jak znasz się na czymś lepiej od
> kogoś innego to już jesteś zuch.

Kozak jakich mało...

> Różne grupy ludzi używają różnych
> żargonów i sobie tylko znanych skrótów.

Tak. Skrót NTG na grupach dyskusyjnych jest zupełnie nieznany

> Jesteś przykładem "człowieka
> na nie" - wyśmiewasz i zarzucasz jakimś szpanerskim skrótem.

Spójrz jeszcze na mojego siga. Szpanerski nie:)?? I mam 14000 w 3D
Marku!! <tutaj zaczynają sie oklaski>

> Chyba się nieźle musisz nudzić. Gdyby ktoś zbłądził na grupę, na
> której ja jestem starym bywalcem to albo bym go zignorował albo
> kulturalnie odesłał na odpowiedną grupę. Wielkie dzięki za "pomocną
> dłoń".

Jeżeli ja bym napisał posta na niewłaściwą grupe, a ktoś powiedziałby,
że to nie ta grupa i podałby linka go wytłumaczenia czemu i gdzie mam
sie udać to bym podziękował...

--
# Łukasz Ledóchowski
# lukled_at_tlen.pl GG:503647