Re: drgania obudowy

Autor: ambroz (ambrozy99_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:33:30 MET

> Odłączyłeś? No i co? Ciekawy jestem, bo sam jestem jednym z wielu
> "szczęśliwców".
> U mnie chyba bez płytki też buczy, ale uciąć :) sobie nie dam.

Tak nagrywarka cały czas buczy. Po odłaczeniu jej od zasilania nie ma
buczenia.
Jak jest podłaczona to jak ją dotykam to czuje te drgania.
A jak już jest płyta i chodzi ta płyta to wiadomo, że wtedy słychać pewien
hałas.

Szkoda, że nie można jakoś pod Windowsem wyłączać ja z zasilanai i potem
podłączać.
Bo samo wyłaczenie urządzenia w sutawieniach sprzętu to nic ni daje.
Jest podłączone i buczy.

Zastanawia mnie jakiej firmy nagrywarka nie buczy w ten sposób?
Bo trochę mnie to denerwuje.
Może ją obłożyc gąbką, nei przykręcać do obudowy i położyć też na jakieś
gąbce, żeby wytłumić te drgania.

Pozdrawiam
Ambroz