Re: Epson C43UX + Activejet... problem

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:25:17 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:c1g89t$i70$1_at_inews.gazeta.pl...
> Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest
Robert_ :

> raczej nie... wkład trefny...

kaze wymienic czarny bo kolorowy jest w polowie pelny..jak
wsadzam ten nowy to po instalacji pisze ze nie rozpoznaje
pojemnikow z tuszem i kaze wymieniac obydwa.. i tak w kolko.
Chyba musze to reklamowac.

Robert