Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Yarp (yarpen99_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 08:42:58 MET

> Poczatkowa konfiguracja zapowiada sie tak:
> Obudowa: ModeCom Prism
> Plyta glowna: Gigabyte 8IPE-1000 Pro2
> Procesor: Celeron 2000 MHz

Na temat powyżeszego ni będę się wypowiadał, bo zaraz się rozpęta dyskusja o
wyższości AMD nad Intel lub na odwót

> Pamiec RAM: Kingston DDR400 256MB
ok
> DVD: LiteOn 16/48x (ktory model wybrac, bo zdaje sie, ze jest kilka)
> CD-R/RW: LiteOn 52x32x52
ok
> FDD: Teac/Nec 1.44MB
ok
> HDD: Samsung Spinpoint 7200RPM 80GB 8MB bufor

Nigdy w życiu tego nie kupuj! Nie bierz nawet za darmo żadnych napędów,
dysków i tym podobnych z etykietką samsung. Argumenty? Jak powiem, że to
szajs, który nagminnie się psuje, to wystarczy?

> Karta graficzna: Hercules Radeon 9500 (ATI OEM) 64MB
> Monitor: Iiyama HM703UT
> Glosniki: Creative P-580
> Drukarka: HP 5150
> Klawiatura + mysz: Logitech OEM Premium Desktop Optical

ok, Chociaż ja bym kupił co innego. Unikaj tylko samsunga i lg :)
Pozdro