Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:34:58 MET

Użytkownik "Yarp" <yarpen99_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na temat powyżeszego ni będę się wypowiadał, bo zaraz się rozpęta dyskusja o
> wyższości AMD nad Intel lub na odwót
Rozpatrywalem AMD, ale cenowo to roznica zaledwie 100PLN na korzysc
AMD, wydajnosciowo korzysci nie widze-przeciez i tak ten Intel za szybki ;)
a za to roznica temperatur... - kobietka i bez tego jest dosc goraca ;)

> ok
Heh, a mi tu jest za malo :)
Ale to akurat mozna dokupic, jak beda pieniazki.

> Nigdy w życiu tego nie kupuj! Nie bierz nawet za darmo żadnych napędów,
> dysków i tym podobnych z etykietką samsung. Argumenty? Jak powiem, że to
> szajs, który nagminnie się psuje, to wystarczy?
Jako alternatywe widze jedynie WD 80GB, 7200RPM, 8MB cache, ale po
paru dyskusjach na grupie i ich ochoty na wczasy w serwisie (znajomi)
jestem przekonany do Samsunga, a i chlodniej bedzie i ciszej :)

Pozdrowionka
Qgar
qgar_at_interia.pl