[OT] Znikające ikonu podczas uruchamiania kompa

Autor: Zino (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:20:02 MET

Witam.

Z góry sorry że temacik trochę OT ale może spotkaliście sie z takąsytuacją.
Mianowicie, podczas uruchamiania windy (98SE) znikają mi wszystkie ikonki z
pulpitu. W górnym rogu pozostaje mi napis -Pulpit, na dole pasek zadań i nic
poza tym. Kombinowanie z "widokiem sieci web" nie pomaga, cofanie rejestru
do dnia wcześniejszego też, setup.cor podobnie .. po ponownym uruchomieniu
windy sytuacja sie powtarza- zero ikonek. Problem znika dopiero jak
pogrzebię w ustawieniach ekranu a mianowicie włączę brak tapety,lecz po
ponownym uruchomieniu sytuacja sie powtarza.Jest to delikatnie mówiąć
irytujące. Czy ktoś z was zna rozwiązanie ??? Może jakiś wirus,spywar..
Dodam, że wczoraj dzwonił do mnie mój szwagier i u niego wystąpił ten sam
problem-identyczna sytuacja ( również win 98SE) Z góry dzięki za wszelkie
sugestie i porady. Pozdrawiam