CHIEFTEC 360W vs 420W

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 22:17:57 MET

Nie moge sie zdecydowac pomiedzy tymi dwoma zasilaczami:
HPC-360-302-DF i HPC-420-302-DF. Jakie sa pomiedzy nimi
roznice, bo ja zauwazylem tylko dwie tj. 60 mocy i kilka wtyczek
wiecej na rzecz tego drugiego? Warte to 50 zl?:)

Jaki musi byc w praktyce sprzet zeby zasilacz 360W nie wyrabiał
i wskazana bylaby jego wymiana na wersje 420W?

A co do wtyczek to o ile 3molexy i 1flop wiecej jest mi zbedny
o tyle zastanawiam sie co z SATA - sa jakies przejsciowki?
Na wypadek gdybym w przyszlosci sprawil sobie HDD z SATA.

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644