Re: Gdzie znalezc elektronike do Seagate'a ST330630A ?

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 21:57:57 MET

Użytkownik "BlankMan" <piszcie_at_na.grupie> napisał w wiadomości
> Szukalem na allegro i poki co nic ciekawego nie znalazlem. Sa gdzies na
> necie jakies konkretne serwisy temu tematowi poswiecone (zawierajace takie
> ogloszenia,porady, wskazówki dotyczace wymiany) ?
> Chodzi mi o elektronike do 30gb Seagate Barracuda ATA2 ST330630A (2mb
> cache,7200 rpm, firmware 3.21).
> A moze ktorys z grupowiczow takowy padniety (z dobra elektronika- zeby go
> widzialo w biosie) dysk posiada?

Jesli już nic nie znajdziesz (rozumiem że chcesz jedynie odzyskać dane) to
spóbuj zamrozić dysk (szczelne zamknięcie i lodóweczka na 30minut) i potem
podłączyć. Mi pomogło na Fujitsu (dysk był niewidoczny w systemie, a po
zamrożeniu odpalił się jakby nigdy nic - mogłem ściągnąć dane bez
problemów).

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".