Re: CHIEFTEC 360W vs 420W

Autor: borsuk (borsukkUSUNTO_at_astercity.net)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 21:45:50 MET

> Nie moge sie zdecydowac pomiedzy tymi dwoma zasilaczami:
> HPC-360-302-DF i HPC-420-302-DF.

Przy okazji uwaga dla tych, którzy liczą, ze instalując Chiefteca z 2
wentylatorami
będą mieli lepsze chłodzenie wewnatrz obudowy.
Zamieniłem zwykłego FEELa 300W na HPC-360-302-DF i dokładnie w tych samych
warunkch temperatura proca wzrosła mi o 4 stopnie ( z 39 na 43).
(athlon 2400+, cooler Thermaltake silent booster, 2 HDD, DVD, CD-RW).
Jeśli chodzi o hałas, to moze jest w sumie trochę ciszej, ale zasilacz
mruczy na niższych
tonach i trzeba sie do tego przyzwyczaić.
Pozdro
borsuk