Re: CHIEFTEC 360W vs 420W

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 22:49:36 MET

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie moge sie zdecydowac pomiedzy tymi dwoma zasilaczami:
> HPC-360-302-DF i HPC-420-302-DF. Jakie sa pomiedzy nimi
> roznice, bo ja zauwazylem tylko dwie tj. 60 mocy i kilka wtyczek
> wiecej na rzecz tego drugiego? Warte to 50 zl?:)

Na zwyklego peceta nie sadze, choc pewnie ten nadmiar mocy pomaga utrzymac
stabilnosc napiec, nie znam sie na tym wiec tak sobie zmyslam troche...

> Jaki musi byc w praktyce sprzet zeby zasilacz 360W nie wyrabiał
> i wskazana bylaby jego wymiana na wersje 420W?

dużo wiatraczków, świetlówek, diodek, pompek, dźwigni zmiany biegów i
turbodoładowanie :)

> A co do wtyczek to o ile 3molexy i 1flop wiecej jest mi zbedny
> o tyle zastanawiam sie co z SATA - sa jakies przejsciowki?
> Na wypadek gdybym w przyszlosci sprawil sobie HDD z SATA.

Są przejściówki sata->molex, dodaje się co najmniej jedną do płyt głównych z
kolntrolerem SATA (znaczy ja dostałem :) ), i można kupić osobno.

Na razie SATA jest nieco gorsze od ATA w szybkosci, wiec dyski radze
pozostawic w zwyklym ATA.

--
oxygen4
celeron 2.4_at_3.0 + abit is7e + kingston 256ddr400