Tuner TV i konflikt zasobów

Autor: Redi (redirNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:32:22 MET

Witam,

Przesiadłem się z Celerona 466 + jakaś tam płyta Clayton na Celerona 2,4GHz
+ MSI i845PE Neo i mam teraz problem ze starą kartą TV Tritan na BT878. Po
zainstalowaniu driverów od karty TV powstał konflikt zasobów z "rozszerzenie
płyty systemowej dla ACPI Bios". Tuner wchodzi na zasoby ACPI a ustawień
zasobów tunera i ACPI nie da się zmienić, albo ja nie wiem jak to
zrobić...Dodam tylko że tuner przekładałem do wszystkich możliwych slotów
PCI, wyłączyłem też ACPI w Biosie. Zainstalowałem drivery do PnP Bios i
konflikt tym razem był z "rozszerzenie płyty dla PnP Bios". Czy nic się nie
da już z tym zrobić ?, na starej płycie działało wszystko że aż miło...

Pozdrawiam
Radek