Blokada portów com

Autor: sg (sg4395_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:35:06 MET

Mam następujący problem:Po podłączeniu urządzenia (tunera) do portu com1 lub
com2 oraz po włączeniu go do prądu następuje blokada myszy-mysz zaczyna
chodzić bardzo tępo i opornie.Po wyłączeniu prądu z tunera wszystko wraca do
normy.Urządzenia zasialne są poprzez trafo oddzielające,wszystkie urządzenia
jak karta sieciowa,głośniki,mikrofony itp zostały rozłączone.Zmieniałem
polaryzację kabla zasilającego.Wszystko bez efektu.Do tunera podłączam kabel
lpt i com.Tylko kabel com blokuje mi mysz i port.
Nie wiem jak sobie już z tym poradzić.Zmieniałem przerwania w portach
comm-bez efektu.Po uruchomieniu msconfig nie widzę żadnych sterowników,które
mógłbym odłączyć.Kiedyś miałem ten problem ale po wyłączeniu mssi-coś tam
problem zanikał.Tu nie ma tego sterownika ani innego do "wywalenia".

CO ROBIĆ?!!