Re: Inno3d Tornado Geforce 256 nie dziala :(

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:26:52 MET

"darthez" <dlyko_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> kupilem dzis taka graficzke Inno3d Tornado GeForce 256 i nie stety na moim
> komputerku nie chce dzialac
> mam plyte Shuttle Ak12 , do tej pory mialem nvidie rive tnt2 32 Mb i
> dzialala bez zarzutu
> moze cos trzeba w biosie pozmieniac
> czy to wina plyty glownej ?

Czy to zakup z Allegro albo gieldy? Znaczy sie, czy karta na 100% dziala
zanim ja do kompa wlozyles (czy widziales ja pracujaca).
Jesli nie widziales tego, sprobuj wlozyc ja do innego kompa i zobacz wtedy.
Aha, z teco co pamietam, to kiedys na starych VIA'ch byly problemy z GF256 -
nie chcialy sie uruchamiac, bo byly problemy z napieciami co do AGP. Wiec to
moze byc to.