Re: PentiumII box i wymiana radiatora

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:17:07 MET

> Potrzebuję wymienić wentylator i/lub radiator w starym PentiumII
> (300MHz). jest o wersja box, z firmowym radiatorem i wentylatorem. Czy są
> jakieś problemy w wymontowaniu wentylatora z takiego ustrojstwa, czy to w
> ogóle jest rozbieralne? I co tam ewentualnie dać, czy taki od PIII slot1
> będzie pasował (ma być jak najcichsze, proc nie jest kręcony)?

P2 boxy maja radiatory przykrecone do reszty procesora na 4 srobki -
wygladaja jak nity
da sie to odkrecic specjalnym kluczem impus-zabki-cuda, ew zwyklym
srubokretem wbitym na chama w srobke - i tak bedzie do wyrzucenia.
Ew mozesz rozwiercic lepek srobki i odpadnie radiator, potem kombinerkami
odkrecisz resztki.

co od tego co bedzie pasowalo - to praktycznie duzy radiator bez wentylatora
powinien wystarczyc (mam p2 400 tak zrobione, nie przekracza 45st pod
najwiekszym obciazeniem)

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi_at_sibi.cfu.com.pl    GG# 23319