Re: porownanie monitorow 19" ktory wybrac?

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:19:42 MET

"Kokopiko" <kokopiko_at_poczta.onet.prl> wrote in message

> Co prawda, ten Gateway jest płaski w porównaniu z pozostałymi, ale nie ma
> podanych zadnych parametrów, a wątpliwości budzą błędy ortograficzne na
> poziomie nauczania podstawowego w opisie.

Gateway wg mnie najlepszy, a tak naprawde, to kupienie monitora w sklepie.
Medion to firma, ktora robi sprzety "marketowe" - ich nazwa, a inny
producent.
A Hyundai za tyle kupisz w sklepie:)
Szczerze powiedziawszy (bedzie to rodzaj reklamy...) nie wiem czy w Wawie
jest Selgros (i czy masz akrte), ale w lodzkim sa Fujitsu-Siemens C900.
Zakupilem wlasnie taki, nie ejst on w pelni plaski (troche wyplaszczany).
Kosztuje minimalnie ponizej 700zl (chyba 695), a za 730-740 byly z szyba
"wyplaszczajaca". Jestem z niego naprawde zadowolony, dobrze oddaje kolory i
ma waszki tyl - latwiej postawic w narozniku:)

Poszukaj po sklepach monitorow 19" do 700-750zl. Napewno znajdziesz podobne
parametrami jak i nie lepsze - Hyundai 19" widzialem w grudniu za 720 w
sklepie:)