Re: PentiumII box i wymiana radiatora

Autor: Pawel Golik (pgolik_at_remove_this.ibb.waw.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:32:34 MET

BartekK wrote:

> P2 boxy maja radiatory przykrecone do reszty procesora na 4 srobki -
> wygladaja jak nity
> da sie to odkrecic specjalnym kluczem impus-zabki-cuda, ew zwyklym
> srubokretem wbitym na chama w srobke - i tak bedzie do wyrzucenia.
> Ew mozesz rozwiercic lepek srobki i odpadnie radiator, potem
> kombinerkami odkrecisz resztki.

Takim kluczem sześciokątnym jak od roweru? - to mam komplet takich. Czy
ośmiokątnym? A da się wyłuskać sam wiatrak bez nieodwracalnego
uszkodzenia radiatora?

> co od tego co bedzie pasowalo - to praktycznie duzy radiator bez
> wentylatora powinien wystarczyc (mam p2 400 tak zrobione, nie przekracza
> 45st pod najwiekszym obciazeniem)

Rozmiar ten sam, co do PIII slot1? Rozstaw śrubek będzie pasował? Sam
radiator to fajny pomysł, może taki duży miedziany? Tylko nie wiem, czy
się zmieści na płycie, tam chyba obok zaraz są pamięci (nie mój komp).
        Paweł

--
Pawel Golik
At 52°12'09"N 21°02'03"E