Re: Nagrywarka Pioneer DVR-107D

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:12:42 MET

shogun z adresu <lonestar1_at_o2.pl> napisał w artykule
c1di44$amp$1_at_korweta.task.gda.pl:

> Czy ktos kupil juz moze ta nagrywarke i moglby podzielic
> sie wrazeniami - interesuje mnie w szczegolnosci czy rzeczywiscie
> dobrze dziala na wysokich predkosciach i jakiego rodzaju nosniki
> do niej kupujecie ...
>
> Czy ktos widzial moze na polskim rynku (na gieldzie czy gdzie?)
> jakies inne symetryczne co do predkosci nagrywarki wielosystemowe
> gdzie byloby dvd+- x8 a dvd rw+- x4 ???
>
> dzieki za informacje.
> sho.

jeszcze jedno - zauwazylem, ze mimo iz jest to model wzglednie nowy
to juz jest do niego pare nowych biosow - czy jest mozliwosc uszkodzenia/
rozkalibrowania nagrywarki przez wgranie nowego biosu i czy podczas
wgrywania powinna byc w napedzie plyta czy moze nic tam nie powinno
byc ?

http://www.cdrinfo.pl/software/lista_biosy.php