Re: RADEON - wielki szit czy ja coś knocę ???

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 17:33:23 MET

t_at_rkus wrote:
> Oby inteligencja szła w parze z dowcipem u kolegi.
>
> Możne nie znam sie na komputerach za bardzo, ale w paru dziedzinach
> mógłbym Cię zagiąć - czy z tego też byś się nabijał ???

Nie wiem czy zauwazyles ale ograniczony nie jestes, wiele osob rowniez,
wiadomo juz ze radeony to z cala pewnoscia nie fizycznie kupa ani szeroko
pojety 'shit' a wielu juz mialo podobny problem i pyta sie o niego srednio
raz na tydzien. (www.google.pl)

ps. napisz czy sie udalo:)

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -