Re: odzyskanie danych z płyty CD-RW ?

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 17:34:20 MET

W wiadomości: c1da2k.2ns.8_at_Hobby.od.18.lat, Sander napisał(a):

> No właśnie. Dokładnie tak. A spotkałeś się z takowyki ?

Może masz jakiś dziwny czytnik, bo odczytuje moje posty wybiórczo.

> Tyle że ja jestem tym również zainteresowany, dużo czytam i to na
> bierząco wszelkie informacje. I nie spotkałem się jeszcze z takim
> programem.

> Tak czy to działa to inna sprawa ...

Skoro jest to znaczy, że działa. Maja pytała o programy, a nie o to czy
działają w jakiejś konkretnej sytuacji. Jak skasowałeś płytkę na czysto, a
nie sam TOC, to możesz mieć tylko żal do siebie bo danych nie odzyskasz.
Maja TOC nie skasowała, tylko użyła szybkiego formatowania. Warto, żeby
spróbowała dane odzyskać skoro jej na tym zależy, bo progamy _są_.

I jeszcze raz, bo może znowu nie zauważysz:

Jak z dziećmi... :)))

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*