Re: RADEON - wielki szit czy ja coś knocę ???

Autor: juha (juha_at_neostrada.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 19:35:56 MET

Użytkownik "t_at_rkus" <tarkus72WYTNIJTO_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam pytanko.
> Kilka miechów temu zamieniłem w swoim kompie kartę grafiki, zgodnie z
namowami
> brata przeszedłem z GForc-a na Radeona 9100. Prawde mówiąc jak na razie
bardzo
> tego żałuję.

Jaki czas temu zmienilem swojego MX440 na Radeona 9100 by Sapphire, jezeli
chodzi o gry nie zauwazylem wielkiego wzrostu wydajnosci, jesli chodzi o
komfort grania, dosiwadczylem tego samego o czym piszesz ty, pochrzanione
tekstury, niebieskie ekrany w grach i podobne dziwactwa. Uzywalem tego przez
jakies 3-4 miesiace z nadzieje, ze nowsze wersje steronikow cos wniosa,
przetestowalem jakies 3-4 wersje catalystowy, ktore ukazaly sie podczas tego
czasu, podlajem meska decyzje i sprzedalem to "cos" wracajac ponownie do
NVIDII i GF4Ti, ktory dziala bezproblemowo caly czas.
Wnioski wyciagnij sam. Radeon mial jedna zalete nad moja nowa karta (GF4Ti)
byl od niej drozszy, dlatego po sprzedazy karty i kupnie nowej zostalo cos
jeszcze na piwo :)

pozdrawiam