Re: Czyzby feralna seria dyskow firmy Maxtor (6Y120PO) ?

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 16:01:11 MET

W wiadomości: c1d0th$l4t$1_at_news.onet.pl, blackbird napisał(a):

<ciach>

> Konkludujac, jedyne co mi sie nasuwa to:
> a) albo Maxtor wypuscil jakas feralna serie dyskow 6Y120PO

U mnie działa bez zarzutu. Więc to raczej nie wina serii.

> b) albo moja plyta MSI nie za bardzo sie "lubi" z tymze Maxtorem

Mam tą samą płytę. I zużycie procka nie wzrasta w trakcie kopiowania z
partycji na partycję, czy z dysku na dysk (drugi to Seagate Barracuda IV).
Instalowałem tylko i wyłącznie drivery z CD dołączonej do płyty głównej.

> Co wy na to ? Jestem ciekawy Waszej opini m.in. co do glosnosci mojego
> dysku.

Jakbym słyszał swój. :) Dokładnie brzmi tak samo.

A jeżeli o pomoc chodzi to... może sprawdź, czy chodzi na UDMA w Windowsie.
U mnie nagrywarka zużywała bardzo dużo zasobów, gdy Win automatycznie
przełączał ją na PIO.

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*