Re: Czyzby feralna seria dyskow firmy Maxtor (6Y120PO) ?

Autor: blackbird (garbage_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:00:58 MET

Użytkownik "Iluminat" <iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości: c1d0th$l4t$1_at_news.onet.pl, blackbird napisał(a):

> Mam tą samą płytę. I zużycie procka nie wzrasta w trakcie kopiowania z
> partycji na partycję, czy z dysku na dysk (drugi to Seagate Barracuda IV).
> Instalowałem tylko i wyłącznie drivery z CD dołączonej do płyty głównej.

A mozesz napisac w jakim stopniu twoj dysk obciaza procesor ? (najlepiej
poprzez HDTach'a ) Mi tam po tym jak kilkanascie razy sprawdzalem wychodzi
circa 25% :-( .

> A jeżeli o pomoc chodzi to... może sprawdź, czy chodzi na UDMA w
Windowsie.
> U mnie nagrywarka zużywała bardzo dużo zasobów, gdy Win automatycznie
> przełączał ją na PIO.

No niestety to nie jest wina UDMA bo wskazuje mi ze mam wlaczone na obydwoch
dyskach "Ultra DMA tryb 6" (Windows XP Home)

Pozdrawiam

Lukasz