Re: Gericom

Autor: Pawel_sm (pawel_sm_at_poczta._nie_lubie_spamu_onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 15:53:45 MET

Przemek Olczak wrote:

> Cześć, chce kupić laptopa i nie wiem co mam wybrać. Zainteresowała mnie
> firma gericom oferując laptopa
> Celeron 2,4/256MB/30GB/COMBO za 3690+VAT.
> Jeśli zna ktoś tą firme i może mi coś o niej powiedzieć to będę bardzo
> wdzięczny.

Ja rowniez zdecydowanie odradzam kupowania notebookow firm Gericom, Actina,
California Access.

Ja jeszcze jestem w szoku po przygodach z notebookiem California Access,
ktorego musialem wystawic za okno (na dworze bylo dosyc zimno) zeby
zainstalowac system bo sie przegrzewal i wylaczal w trakcie instalacji. A
jego wentylatorek slychac na drugim koncu mieszkania...

Polecam poszukac jakiegos taniego Acera, nie jest to jakis super frimowy
sprzet jak toshiba ale przynajmniej nie ma z nim zadnych problemow.