Re: Problem z tvout'em

Autor: suSZi (freebsd_at_irc.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:32:37 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl> napisał w wiadomości

> A co ma wyjście TVOut do dżwięku? Tu Ci
> przujacielu ino video wuchodzi. Dżwięk to z
> karty dżwiękowej. A może telewizora na Video
> nie przełączyłeś? Po euro z VHS to się sam
> przełącza, a tak to trzeba ręcznie, z pilota.

hmm, sprobuje troche jasniej przedstawic problem: Podlaczam TV(odlaczony od
wszelkich innych urzadzen tj: video, antena, etc) do kompa(tj. w/w schemat)
przelaczam ze sterownikow obraz z monitora na TV i przy np. uruchomieniu
jakiegos filmu dziwek wychodzi z glosnikow komputerowych(tak jak powinien)
ale oprocz tego wbudowane glosniczki telewizora zaczynaja "szumiec" i
wyswietlanemu filmowi z TV towarzysza "poruszajace sie skosne paski"(co
prawda mozna w ten sposob ogladac filmy ale na dluzsza mete jest to troche
meczace). Gdybym zle polaczyl kabelki albo nie ustawil TV na video to wogole
nie mialbym obrazu na telewizorze, wiec wedlug mnie jest to raczej problem
przejsciowki, albo karty graficznej(chociaz nie slyszalem nigdy zeby ktos
mial podobny problem, zwlaszcza ze na monitorze wszystkie gierki i filmy
pieknie smigaja). Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego rowniez na zwyklym(w
100% sprawnym) kabelku "S-VHS(4pinowym) na chinch" wystepuja te same objawy
:/