Re: Obudowy

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:33:21 MET

.Peeter wrote:

> Ale tu nie chodzi o to, żeby boczny poprawiał obieg w budzie,
> tylko żeby dmuchał ciut na grafikę...

Oczywiście. Teraz wszystko jasne.

> Sądzę, że jest za niska i co najgorsze, cholernie droga.

Zgadzam się. Dokładnie takie było moje pierwsze wrażenie ;)

Dodatkowe pytanie. Czy mechanizm wyciagania, bądź wkladania napedów
optycznych, tudziez innych sprzetów, do zatok 5,25" jest lepszy w jakiś
sposob w przyp. BXa, wzgledem poprzedniczek?

I jeszcze jedno. Abstrahując całkowicie od ceny Chiefa w wersji aluminiowej
(np. zakladajac, ze cena jest taka sama, jak stalowej siostry), wzięlibyście
taką budę w ciemno, mając oczywiscie cały czas na względzie zachowanie ciszy
i min. drgań, przy jednoczesnym pominięciu walorów stricte estetycznych
(choć jednym moze sie akurat ta alu budka całkowicie nie podobac, czy też
nie mieć znaczenia jej mniejsza waga, choć co byc może znamienne, ta
ostatnia cecha jest własnie czynnikiem dycydującym o ergonomii blaszaka).

Pozdr.,
Kolu