Re: Problem z tvout'em

Autor: Leszek K. (leszek60.wytnij_at_neostrada.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 01:48:49 MET

> hmm, sprobuje troche jasniej przedstawic problem: Podlaczam TV(odlaczony od
> wszelkich innych urzadzen tj: video, antena, etc) do kompa(tj. w/w schemat)
> przelaczam ze sterownikow obraz z monitora na TV i przy np. uruchomieniu
> jakiegos filmu dziwek wychodzi z glosnikow komputerowych(tak jak powinien)
> ale oprocz tego wbudowane glosniczki telewizora zaczynaja "szumiec" i
> wyswietlanemu filmowi z TV towarzysza "poruszajace sie skosne paski"(co
> prawda mozna w ten sposob ogladac filmy ale na dluzsza mete jest to troche
> [...]
Wygląda na uszkodzenie w telewizorze. Tor
video nie ma wspólnych miejsc(oprócz
zasilacza) z fonią. Jak coś słychać w
głośnikach telewizora to niedobrze. Jeszcze
jedno wyjście to konflikt mas. Podepnij
komputer do gniazdka z uziemieniem, telewizor
z tej samej listwy. Połącz grubym przewodem
obudowę komputera z masą telewizora (n.p.
chich audio, choć lepiej gdzieś porządniej w
środku)