Radeon 9100

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:22:36 MET

Ostanio z mojego Sapphire'a zdjąłem standardowy radiator z wentylemn i
zainstalowałem Zalmana NB-32j. Działa świetnie i przede wszystkim cicho
(tylko pasywne chłodzenie) ale ten Zalman nie przykrywa całego chipa GPU.
Jest umiarkowanie cipły, giery chodzą rewelacyjnie (testowane na Silent
Storma przez kilka godzin). I tu główne pytanie czy kręcąc go może się
spalić/przegrzać nie pokazując wcześniej artefaktów? Czy ZAWSZE jak coś
się grzeje/nie wyrbia najpierw są arefakty (zakładam powolną zmianę przez
Power stripa albo R3D) czy może być tak że wszystko gucio a potem się
zjara GPU.

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie