Re: odswieżanie w moim LG

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:11:21 MET

Rafał Bartoszak claimed:

> ROTFL !!!
> Zmień używki, coś Ci musiało ostatnio zaszkodzić ;))

Gdzie ja zgubiłem słowo 'chyba' ? Faktycznie musiało mi zaszkodzić.

> Można ostro wyżyłować monitor pod każdym systemem operacyjnum...

Ale pod linuksem wiadomo jak to działa, tzn. programuje się dotclock
afaik.

> A ja na Goldstarze 15" ustawiłem sobie IIRC 751x479_at_152 Hz
> Kurna, monitor to tylko sprzęt, wiesz jak się do niego dobrać, to możesz
> wszystko. Czego tu mieszasz Linuxa ???

Bo nie rozumiem skąd RefreshLock wie jak ustawić coś zupełnie
niestandardowego. Skąd on wie ?

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine