Re: Dysk rzezbi bez powodu

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:10:27 MET

Odpowiedzi może być wiele:
1. indeksowanie zawartości dysku - włączone na partycjach NTFS ma
przyśpieszać wyszukiwanie,
2. Program ściągający duże ilości danych z netu zapisujący na mocno
pofragmentowanej partycji (ta na którą ściągam ma zawsze makabryczną
fragmentację)
3. dyski na którym jest plik wymiany (czy jak mu tam) jest na partycji o
dużej fragmentacji jakakolwiek operacja dyskowa wymaga zapisu w wielu
miejsacach.
4. Jakiś aty-wirus, anty-trojan czy inny "system maintenence program" coś
tam miesza w trakcie bezczynności (pozornej) systemu.
itp.
Rozwiązanie:
Przede wszystkim proponuję defragmentacje dysków (przede wszystkim
systemowego), oraz wyłączenie indeksowania na NTFS (szczególnie jak go nie
potrzebujesz) oraz przejżyj te progsy odpalone ja nie mam nawet połowy z
nich.

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie