Re: WARTO KORZYSTAĆ Z NIS czy wystarczy NAV?

Autor: BoDro (bodro.SPAMSIO_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 18:36:08 MET

"Piotr Turkowski" <piotr_at_ust.tke.pl> napisał:

> Po pierwsze, zauważam znaczny spadek prędkości połączenia z
Internetem

czasami wyłączam ZA i nie zauważyłem różnicy w "średnej" prędkości
I-netu z ZA czy bez ZA...

> co NIS. A po trzecie rozawala mnie jego obsługa. Możliwości
konfiguracji
> prawie takie jak samego Windowsa.

fakt, ale nie każdego rajcuje zabawa z dłubaniem w konfiguracji, nawet
jeśli pozwala to ustawić firewall "na żyletę"... Czasami w zupełności
wystarcza powierzenie zadania konfiguracji "suflerom"...

> A po czwarte, po kija wsadzili mu
> blokowanie pop-upów i innych bzdetów?

tu się zgadzam: to jakaś ogólna paranoja, by unowocześniać soft przez
dodawanie różnego rodzaju śmiecia...:-(

Bogdan