Re: komputer się dziwnie wyłącza

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 18:21:28 MET

Użytkownik "fiman" <fimanWYTNIJTO_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Komputer koleżanki - Pentium 1,6 na nieznanej płycie wyłącza się przy
> ładowaniu Windows.
> Od razu podejrzany był zasilacz to wymieniłem na nowy 350W i to samo.
> Kartę graficzną też zmieniłem na starą rive - bez pozytywnego efektu.
> Poodłączałem wszystkie urządzenia oprócz CD, 1HDD oraz FDD.
> System się instaluje ME lub W98 i po starcie chodzi minutę lub 10 minut i
się
> wyłącza. Tak, że nie działa przytrzymanie wyłącznika na te 5 sekund tylko
> trzeba odłączyć od sieci.
> [...]

Witam,

moze rzeczywiscie plyta...
sprawdz czy nie sa napuchniete kondensatory na plycie.
Mialem 2 plyty (nie abity, ktore nagminnie mialy ta przypadlosc)
ktorym tak sie stalo.
W dosie chodzilo bez problemu, co wiecej windowsy postawione
jeszcze za czasow kiedy wszystko bylo OK tez dobrze chodzily,
natomiast pozniej nie daly sie nawet postawic, wywalaly sie w
najrozniejszych
momentach.
Wymiana takich to ok 30-50 zl. Czasem sie nie oplaca z tym bawic
i lepiej kupic jakas uzywana plyte

pozdrawiam
Martti